Lilypie Pregnancy tickers

March 24, 2008

im back!!!

.
.
setelah sekian lama x meng'hapdet' mende alah nih..
sbenarnye las 2 week aku terlalu lalu busy...
dgn knduri arwah yg bleh katakan tiap2 mlm ade kat ampang..
nk xnak aku kne pegi..
that's what a GF shud do kan...when the BF is really down..
so aku pon hanya berulang alik ke ampang lebih kurang seminggu..
7 ari 7 malam la...=)
dah tu ng dinner plak...tu pon aku xpegi ja..nak hapdet ape..gmbr pon xde..
baju ade je..tp dah x pegi nk pakai watpe kan..
hahahah...aku g wat show je..
show menari menari la...ape lg aku nih..
pas show aku tros blah g ampang blk...
.
.
lepas dinner tu plak..a week afta dat..aku demam pulak....
hesh!!! lepas satu, satu..
sabar je la kan..haaa..lupe plak nk gtaw..
time aku bz dgn knduri arwah tu..aku ade kne alergic trok sgt..
satu badan ha merah2..kul 4 pg aku g klinik g inject..
x tahan sgt da...melayang pon melayang la dwet aku janji aku leh tido ng aman..
hahahaha...
nih aku demam time minggu maulidur rasul..
aku pon ape lagi amek kesempatan ar balik umah..
ari kat umah..pon x baek2 lak lagi demam aku nih..
ape ke degil sgt aku pon x taw...
skg nih demam da ok la..
cume selesema n batok je blom ok...
.
.
4 ur info..sejak aku demam, berat aku da turun 3 kilo taw..
hahahahaha...sonok! ye la..kan demam, saket tekak..mane lalu nk makan kan..
so aku pon jadi kurus..
*suke suke*




gambar



-hari kenduri arwah-

-di bangsar-buat2 muka-




-demam -

4 LoveLoLLipop:

z.a.z.a said...

turun 3kilo?? ak plak naik 3kilo!! 0000...k0 transfer lemak k0 kt ak hehh??? ciss!! hahahaha!

4pg g klnk? ish2..ak tau cmne k0 rs..tp ak leh tdo je..smbl tdo sambil garu! esk pg abgn abis btambah terok! haha! skg dh ok..

MYRAspberry said...

hahahaha..ye r tu kot aku trnsfer lemak kat ko kot..kekekekeke....
ko nih men garu je..bak kate kwn2 aku sume kuku tu berbise..hahahaha..padahal aku pon garu gak...

prankster_blossom said...

wow....bestnya turun 4 kilo...hehe..nk turun gak..aku pun tgh demam gak mira..ni pun br ok skit,,,huhu..mkn ubat leklok

Nur Amirah Shaharom. said...

aii mira!
erm, dpt link ko dr mai,..
wah2, demam bleh turun berat mmg best ler.. aku ni asek naekk je. xde pun turun cmne ye?
kene mntak dmm lah jugok..