Lilypie Pregnancy tickers

September 24, 2012

Current Situation



morning morning....
lama tak menulis... bukan sebab apa pun, sebab penyakit M dah kembali.
plus badan memboyot ni cepat sangat penat nya...
tu pasal takde masa nak mengadap PC tulis2 bagai ni...
bloghop pun dari tab sajo... malas nak duduk kat PC. online kat tab senang kan, baring atas katil je.

entry ni ngam2 sebulan dari entry bulan lepas. ngeh ngeh ngeh....
sekarang ni aku dah 34 week nak masuk 35 weeks dah....
adalah sangat nervous ok... sebabnya, sepupu hubs yang due date 14/10/2012 dah bersalin last 2 weeks.
tapi dia bukan first baby la... but stilllll, awal kot...

skrg ni bila perut aku sikit2 sakit ke, apa ke, aku dah mcm cuak terlebih...
siap tengok jam bagai. tapi takde sakit ape lak lepas tu... hehehe... saje nak propa je..


barang baby ada yang tak abes beli lagi... baju lampin napkin selimut sume dah siap la...
yang macam barang2 mandi, feeding accessories, travelling items, and baby grooming je ada yg tak settle lagi..
dis weekend la ingat nak setelkan sume. barang2 aku nak pantang pun ada yang tak beli lagi.
buatnye terberanak awal tak pasal je...

baju2 pun dah siap basuh cuci sume. tak packing je lagi...
beg baby pun xde nak packing camno kan???? hehe ok weekend ni pegi beli.



kaki sekang memang macam kaki gajah dah aku rasa.
aku ni naik kat bahagian bontot kebawah. pls dont imagine macamana besar cik von and paha aku.
betis apatah lagi. tengok je la gambar kat atas ni.
hubs tengah urut kaki si isteri. besar pahala suami InsyaAllah...
nak dok bersila pun susah, apatah lagi aku nk urut kaki sendiri, potong kuku bagai kan...




ok la till then.
bila ada masa and ada mood lagi aku tulis lagi...
;)







0 LoveLoLLipop: