Lilypie Pregnancy tickers

February 14, 2009

mood?? tiada....



sumpah aku xde mood gile nak tulis2 nih okay..
mebi sebab aku penat sgt kot kan...

ng class nye lg..
masuk lab wat research utk tesis la...
mlm practice tarian got pertandingan end of dis month..
assignment lg... aduh!!

penat weyh!! sumpah penah..
tu yg aku on9 mls gile nak type2 ni..
aku just bace2 blog org je...
malas yg teramat sgt u know!

kebanyakkan masa siang aku dihabiskan kat Bangunan Sains Nuklear je...
ptg blk dah penat... rest sambil on9..kadang2 tido...
bgn mandi sume g practice...
blk kul 12 dah, g mapley... blk bilik mandi lg peluh td practice kan...
rest... adeh..penat2!

itu la cite nye nape den x ngapdet nih..
harap maap je tuan tuan puan puan sekalian...

hopefully la pasni even aku penat pon aku akan try menghapdet ok..
byk story yg terbengkalai... gambar2 sume ade je, tp x wat entry..
huhu...

ok la... mls nk tulis... malas lagi dan lagi...

bubye!


0 LoveLoLLipop: