Lilypie Pregnancy tickers

September 1, 2008

31 August 2008

Hari Ahad... kami bgn awal jgk la.. dlm pukul 11.. =)
siap2 sume dah wangi2.. g lunch kat Awwal Maju...
lapar gile dr smlm aku tahan aku nye kebulur neh..
pastu g Bangsar.. window shopping je..
coz siBF x masuk gaji lg..
sedey je..huhuhu...
jalan2 sampai lebam..ptg tu blk umah siBF..
aku, die, n his mum pegi kubur arwah bapak die kat KOSAS...
Auntie die Cik Dah pon ade skali gak time tu dr Cheras..
aku dah penah pegi dah rumah auntie die ni, so knal la..
after dat kit0rg g beli barang2 dapur for puasa kat TESCO AMPANG...
makan kat KFC, pastu tros blk coz dah lewat..
esok lak nk puase kan...
blk tros tido... zzzzzzz......

dlm kul 4 tu his mum kejut kitorg sahur...
hehehe...aku slalu ckp kat siBF ni yg aku menantu kesayangan mak die...
n siBF ni akan mencebik tanda x setuju..

Mum: Mira tu xnak air ke... nah bg air kat die.. (smbil mnghulur air kat siBF)

BF: owh...anak sendiri mak x tanye pon nak minum air ke x kan..orang lain yg mak sebok2 tnye... (muke jeles)

hahaha... dah naseb badan nak wat cmne kan B... mak u syg i lebeyh sket dr syg u...




[limelollipop]

0 LoveLoLLipop: