September 15, 2008

.sembang s a h u r.

oleh sbb dah lame x lepak ng Ayen, so aku pon mengajak Ayen pegi sahur...
picked her up at around 3.30 am
lepaked at Ameerali....

sembang punye sembang sampai x ingt dunia..
mklumlah dah lame x lepak..
so mcm2 cerita la yg keluar kan..
sampai tertumpah2 air aku... nasib baek air tu dah tggl sket je...
hahahaha..."loqlaq btoi hang ni mira"
dlm pkul 5 lebeyh kitrg blk UKM...
sbenarnye nk lepak lame lg, tp sejuk sgt...
x tahan.... Sejuk.... ggggggrrrrrrrrr.....
dah la otw nk ke Za'aba tu sunyi..
seram aku nk blk sorang....ape lg...drive laju2 la...=)

ha....x dilupekan....Ayen bg aku handbag yg Mai kirim kat die...
Mai beli handbag tu kat York kot...tempat die blaja tu...
Mai jumpe Ayen and Ja aritu, so pass handbag tu kat diorg suh bg aku...


THANX A LOT MAI!!!!


x lupe ko kat aku kan....=)
cantik...aku suke colour die...dah la handbag aku byk yg rosak2 skg...
mmg ko bg tepat pd masa nye la...
hehehehe...thanx again MAI!



= ni la handbag yg Mai bg tu =

0 LoveLoLLipop: