Lilypie Pregnancy tickers

May 28, 2009

on da way back to ipoh

kan dalam entry befor dis aku ade cakap nak blik tengah malam tu jugak kan...
tp x jadi...
si bF dah datang amek aku dah malam tu..
but have to singgah to his house dulu la kan..
die pon baru sampai from melaka, so mesti la nak jumpe Mak die kan..
tup tup dah sampai Ampang, mak die x bagi balik malam tu..
mak die suh tunggu esok pagi..
adeh...
so, message mama cakap x jadi balik malam tu..
pagi esok kul 6 den dah bangun ok...
gerak lebih kurang dalam pukul 7 camtu...
awal kan... ;)
on da way tu harus la aku mengantuk sakan..
hahaha...si BF bawak kete boleh plak die snap gambar aku dengan bantal busuk ni.
kuang asam btol!
pakai spec jah! malas nak pakai contact lense..
ate pagi2 buta bangun nye.. mesti la aku malas...
nak balik umah sendiri je name nye pon!
si Bf sempat lagi nak memoyokan diri amek gambar perasan die nih...
gune hp aku... time ni kat RNR Tapah...
si BF dah kebulur nak breakfast..padahal setengah jam je lahi nk sampai IPoh...
lepas makan aku lak sakit perut!
g la memerut... bukan kejap, lame ok!
sumpah macam menyesal je makan td tu...
sebab bosan agak nye tu yang si bF dok ber camwhoring.. :)
tetibe dah nak sampai Ipoh nampak sign ni kat atas bukit belah kanan...
baru agaknye..
sebab before ni xde pon..
naseb baek sempat snap...
sampai2 tanye la papa bout this sign...
papa cakap aah mende ni baru buat.
aku pon... oooowwwwhhhhh...
sampai Ipoh lebih kurang kul 10.30 pagi...
ade mama n papa kat umah tengah tunggu kepulangan anaknye... :)


0 LoveLoLLipop: