Lilypie Pregnancy tickers

April 19, 2010

bebel dan terus bebel


last week, memang serious aku takde mood nak update blog. dengan seksa mendiet, terus lemau semacam je... tapi dalam pada aku tak update blog pon, aku tetap baca blog2 korang ok...mana yang termampu je la.. hehe...

last friday jugak aku apply cuti... si BF memang cuti pon ari jumaat tu since khamis, memang melaka ada cuti hapa tah. dipanjang kan terus cuti die tu... dikesempatan itu, kami pergi UKM... aku nak bayar yuran konvo. ye noks, mak tak konvo lagi.. sedeyh seketika. :'(

boleh tak dalam masa aku cuti hari jumaat tu, boleh aku bangun pagi tu teringat nak siap pergi keje....

nampak sangat aku ni comitted gila dengan kerja aku skrg kan... yeah! duuhhhh.... comitted la sangat kan.. dok ofis pon asek mengonline kan diri je...

lepas tu tengah seronok2 dengan si BF dalam keta kan, bole plak Yatie call potong line betol tanya itu ini pasal kerja. H.E.L.L.O!!! ko jangan buat2 tak tau aku cuti ok... macam penting plak terasa... tapi kalo takde aku sorang pon tak reti quote harga la.. hehehe....penting la tu kan. kelam kabut division aku. ;p itu kelebihan aku kat ofis...

ok...hopefully this week gym dah boleh guna...dah dekat sebulan tutup gara2 cermin pecah.. tak macam ganas pulak manusia zaman sekarang sampai gym punya cermin pon bole pecah. fuhhh fuhhhhh... *penat workout ni ok* ngeng!

0 LoveLoLLipop: