Lilypie Pregnancy tickers

April 7, 2010

jalan alor ~ nom nom


kata diet..tapi dok asek nom nom nyam nyam makan jek... makan2 pon im still avoid nasi ok. in other word, saya elak karbohidrat.

so meratah je la keje ku ini....tapi meratah smpai kenyang ok. bukan tak kenyang. kalo tak kenyang, aku pon tak nak diet. hehehe.... :)

we went there berdua saje... my housemate pergi Genting, si BF takmo ikot, so aku pon takde la mengikut ke Genting kan.

::butter prawn yang super duper sedap::


we ordered Butter Prawn, ni aku yang order, siakap sweet and sour, and sotong BBQ. si BF sorang je makan nasi, aku tukang meratah lauk.

i finished the ikan... si BF bukannye mau gigit2 tulang ikan yang rapuh2 garing2 tu...sedap hokay..mak suke.. sampai tinggal kepala je aku tak gigit. tu pon sebab dah terlebih kenyang. ngan butter prawn lagi, memang senak. itu pon tak abes 3 ekor udang. besar2 ok udangnye.


gambar sotong tak sempat amek sebab sotong sampai lambat..time tu dah tgh makan dah pon.. so tak kuasa aku nak letak chopstick, nak lap mulut sikit, nak bukak handbag, nak bukak camera, nak amek gambar, nak letak balik dalam handbag, nak angkat choptick sudu garfu semua.

rugi masa menikmati makanan aku tu tau. haish...tetibe rasa teringin itu siakap lagi da...

0 LoveLoLLipop: