Lilypie Pregnancy tickers

November 2, 2010

peel melaka


kerana kemalasan yang amat sangat, maka tidak ade la lagi cerita Melaka visit yang bergambar. can u imagine aku pegi melaka takde satu pon gambar aku jalan2. i mean not even dengan signboard melaka, apatah lagi dengan menara taming sari ke, a famosa ke kan... ada pon sikit tapi itu pon tak transfer lagi dari camera.

sebab tujuan utama adalah bukan berjalan. setelkan rumah sewa si BF kat sana. amek barang2 dia, nak jual motor dia. tapi pandai sangat pegi hari ahad, so semua kedai motor tak bukak la.. kena lah pulak pos naik ketapi balik bawak datang KL ha... takkan nak naik motor jaoh2. ko nak naik? jangan harap aku bagi.


tapi satu peel baru aku dapat kat melaka. pantang kau sebut mesti aku nak! hahaha.... like..


situasi pertama // baru lepas keluar dari tol Alor Gajah

BF: japgi kite lalu kat taman buaya.
Me: nak pegi taman buaya nak pegi taman buaya.

situasi 2 // kat tengah2 jalan dalam Melaka

BF: aaa.... kat sini la kedai assam pedas best. tapi bukak malam je.
Me: nak makan assam pedas! (jerit ye)
BF: menyesal i bagitau. (sebab dia tak suka sangat assam pedas)

hahahahaha...banyak lagi uollss....

situasi 3 // area Pantai Klebang

BF: eh eh tepi pantai ni ada kuda la.
Me: nak naik kuda la!!! (jerit juga)
BF: menyesal aku sebut. japgi nampak babi u nak naik babi tak??


hahahaha vudusssssssss ok dia ni... sekali sekala bawak aku datang jalan melaka apa salahnya kan. mesti la aku macam jakun skit. aku dah la teringin nak naik monorel, bot kat sungai kat melaka tu. haremmmmmmmmmmm... alasan, "kite datang lain kali ye" lain kali tu bile la gamaknye kan....


situasi 4 // otw ke rumah sewa BF, nampak gerai jual2 tepi jalan.
BF: eh ada jual kuih *tett* (tak ingat kuih apa). u jangan cakap u nak jugak??
Me: hahahaha... eh takde la.. memang tak nak pon... kenyang lagi. (baru pas melantak assam pedas)


kitorang sampai melaka dalam 12 tghari macam tu, ang pukul 5.30 petang dah gerak balik KL dah. cepat kan??? sampai KL plak pukul 7.45 mcm tu. tak sempat buat apa pon... sempat la aku beli bantal kusyen utk letak kat sofa2 6 bijik. tu pon sebab 1 seringgit je. murah + cantik. tapi takleh beli banyak sebab dok berebut dengan orang.


0 LoveLoLLipop: