Lilypie Pregnancy tickers

June 29, 2012

Sunway Munway 2012


sabtu lepas (23/6), me and hubs pegi sunway...
Mesti pelik kan aku pegi sunway time2 preggy ni...
sebenarnya tak payah nak pelik sangat la. sebab kitorang dah beli tiket promotion sunway tu since Jan ke Feb tah. kat Matta fair tu.. murah 20 hengget je dari harga jual kat tiket counter sunway tu.

Kitorang amek pakej yang all parks tu.
tapi dah namanya preggy, apa mainan pun aku tak main la...

Pegi ber-10 sume nye... 2kids.
ada kawan yg selalu ngan kitorang la.
T0pet, Suz!e, Tasha, G0lie, Ijan, awek Ijan, anak buah Ijan and Isya bam bam...
Mak bapak si Isya bam bam ni tak dapat pi. sebab bapak die baru pas operate perut, so dikirimkan anaknye kat kitorang...

plannye (plan la tau, bukan kenyataan), pukul 8 sume kena gerak dari rumah.
tapi kami semua kan melayu... 
8.30 aku bbm diorang sume, ada yg baru bangun la, sorang ni call tak dapat la, dll perangai...
sudah2 me and hubs pun gerak g amek Isya dulu pukul 9 dah.
kitorang yg amek die sebab satu jalan je....
lepak2 umah si Isya ni dulu... kul 10 baru gerak g sunway...

sampai sunway pun pukul 11 dah. dahhhhhhhhhhhhhh pegi makan dulu kat mamak depan tu.

budak ni belum apa2 dah mintak susu dulu...
she's 5 yrs old ok fyi.
gambar semua diambil dari bb je. so tak banyak sangat. 
tengah tunggu gambar2 from Ijan sebab dia je bawak camera.


hubs with Isya. eh apesal b angkat kening camtu???


Suzie yang now dah bergelar tunangan T0pet. :)

sampai2 je terus carik loker, simpan segala beg sume, and pegi main2 outdoor games dulu.
yang adventure, extreme, sume tu la. bukan mandi2...
sesi mandi2 adalah sesi last sekali.

memang aku tukang jaga beg, camera, handphones, tukang pegang sunglasses diorang, tukang jaga Isya, segala tukang ada kat aku.


mula2 si kenit ni exsited gila nak masuk rumah hantu.
time diorang beratur nak masuk tu memang dah notice kena over 7 yrs old baru boleh masuk.
diorang2 ni suh je gamble bawak budak kecik ni masuk since dia yang over excited nak masuk.
sekali time nak bukak gate lepas orang bagi masuk tu, si hantu yang jaga.
orang with luka2 darah2 muka seram tu la...
terus menangis datang peluk aku si kenit ni....
terus dia ajak aku g main kuda tu... 2 kali dia naik. nak bagi hilang takut agaknye.



time ni tak simpan lagi hp and bag. so sempat lagi snap hubs main apa-ke-nama-tah-aku-pun-tak-tau-game-apa-ni.

dah simpan2 semua, so nan hado la gambar2 berendam kat air.
tunggu la if dapat gambar dari camera tu, aku update gambar saje k.

adalah sangat memenatkan pukul 6 dah g salin baju siap2 sume.
aku macam ada anak pulak kena siapkan Isya tu.
dia dah la tak berapan nak rapat dengan kawan2 yang lain.
so aku la yang pakaikan baju dia. then buat susu dulu sbb dia dah lapar.
keluar hantar kat hubs suh jaga pulak.
then baru aku dapat mandi siap2 dengan amannye...

balik nye sume g umah Isya.
mummy die masak untuk kitorang makan. sebagai upah bawak anak die main2.
hubs sampai tetido2 dah kat umah Isya.

balik makan tu sampai je rumah, memang tak tunggu apa dah.
mandi lagi sekali sebab tadi mandi tak puas, terus tertido keletihan.
tak sedar apa...... T___-



0 LoveLoLLipop: