Lilypie Pregnancy tickers

August 1, 2012

Semalam.... 11Ramadhan





11 Ramadhan 1407H, Lahirnya seorang bayi lelaki ke dunia ini...

iaitu nyawa dan jiwa saya. 
hembusan nafas saya.
my otherhalf. sebelah jiwa saya.
penyelamat saya. my hero.
teman bergaduh, teman ketawa, teman menangis.
my drugs. my aspirin.
my life partner. 
jodoh yang Allah temukan buat saya.


Kini beliau bergelar seorang anak & suami. Belum jadi ayah lagi.
dan kini jantung benihnya sedang berdegup di dalam rahim saya ini.


Semoga Allah s.w.t. panjangkan umur B, murahkan rezeki B, rezeki kita sekeluarga, permudahkan jalan hidup B, kurniakan kebahagiaan dalam hidup B, dalam perhubungan kita suami isteri sekeluarga dan semoga Allah panjangkan jodoh kita hingga ke akhir hayat. InsyaAllah.



semalam, 11 Ramadhan 1433H, genaplah umur si lelaki itu 26 tahun mengikut kalendar Islam.

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran yang ke-26 buat suami tercinta.


No words can describe how much u meant to me.






0 LoveLoLLipop: