November 24, 2008

FREEDOM ELITE - 22nov

.
.

kitorang (aku, si BF, Topet) sampai mont kiara tu agak lmbt sket la...
coz kitorg g mkn dulu, pastu g lepak minum dulu ng mmber2 Topet yg x pegi kat 99...
then g anta Amoi balik rumah die dulu..
pastu dlm kul 10.30pm baru gerak from Ampang...

sampai sane around 11 lebeyh la sbb benti isi minyak, g 7e la...mcm2 la..
sampai2 tu dah la parking punye la jaoh kan...
nak berjalan tu mmg sakit..
tu la kan ko mira, dtg lmbt lg sape suro??
kan dah kne parking jao2... hahaha..nasib badan nak wat cmne.. :p

jalan punye jalan dah smpai kat main entrance..
dengan bangga nye aku kuarkan tiket2 kitorg...
pastu org yg jage tu mintak ic...
selongkar2 beg Topet, aku n Topet x bwk wallet!
shit! sial btol la...
nak x nak kene patah blk amik ic..
tp, oleh kerana kebijakkan dan kemalasan kami nak berjalan, kami nmpk motor abg jual beger..
ape lg..mintak diorg antakan la..
yg pegi nye si BF aku la... g amek wallet2 kitorg yg tertinggal tu..
:) pastu hulor la kat mamat beger tu 10 hengget...
sape x nak kan kne offer seppuloh hengget tp bwk naek motor je kan...

masuk dalam meet Fuad, Amy Jenal, n 2 org pompuan diorg bwk x dikenali, Yanie, Aidiel, & Syeela...
have fun have fun!
free flow drinks all nite long ppl!
sape xnak kan..
siap tapau lg..
sape yg bwk beg tu mmg heaven la kan.. :)
abes event tu confirm2 la pukul 3 kan...
antara DJ yg main adalah Scot Project, Mike Koglin, & LCK... diorg nih perform solo..
best! two tumbs up!
cant wait for Cosmic Gate dis Disember!



.
gambarsss





cinta hati saya...(B pandang mane tu..tgk camera la!)

.

aidiel, siBF n me // dah abes freedom

.

me & my lil sis - yanie
.

2 org lelaki rapat saya selepas si BF


.

0 LoveLoLLipop: