Lilypie Pregnancy tickers

November 17, 2008

xde tajuk!

.
.
aku marah sgt2 time ni...baru je nk hepi2 ngan kengkawan ade bala plak menimpa bertimbun2...
pastu saya rasa marah sgt2... knape la xde yang leh paham???

bile saya marah/geram:

saya duduk diam2...

saya menggigil satu badan..rasa nak tumbuk je sape yg buat saya marah tu..

saya nanges... meraung kalo x tahan sangat..

saya mengamuk! terajang2 hempas2 barang...

kene dok sorang2... n then cool sendiri... tak lame pon... :)


adakah ini normal atau sesuatu yg sgt teruk???
aku ni teruk sgt ke smpai macam nih jadinye??
tp, ini hanya berlaku bile saya betul di ambang kemarahan yg teramat sgt...
seperti ape yg berlaku last saturday...

hmm.... ntah la... korang je tau kan... xkan la aku nk describe diri sendiri plak..
kalo cmtu baek aku ckp aku nih perfect je... xde cacat cela langsung kan..

.
.

0 LoveLoLLipop: