Lilypie Pregnancy tickers

May 26, 2010

blogger tegar ke?


dulu...time mula2 blogging biasa2 je..lepas tu terus macam tegar sekejap sampai sehari 2 3 entry kan... lepast tu bila dah keje ni macam lemau balik dah.. nak update pon malas2 kan... atenye, mane impian nak jd blogger tegar tu hoi mira???

bukannye takde cerita.. ade je... source pon ada macam gambar2 kan... tp kisahnye?? cable takde... hahahaha..itu la penyebab utama aku oi.... ok la gaji ni aku beli cable usb nak transfer k..lepas tu hadap la korang dengan entry2 basi tahap berulat ok...kekekekeke... nampak sangat aku ni miskin tahap dewa sampai nak beli cable usb pon kena tunggu gaji kan... matik la.. janji aku tak kaco sesape kan. dulu ada MMC reader, pastu.... panjang kisahnye. anggap je la skg dah takde. isk isk....

tak sabar nye nak gaji!!!! macam2 dah ade dalam pale otak nih... tp nnt kang bila dah dapat gaji nak bayar sewa umah la, flight tix la, ooppppssss..... nak g mane eh?? eh eh saya takde g mane2.. hahaha... tak nak reveal lagi ok kat sini... lambat lagi nk g pon... pastu nk beli hadiah si BF la, nak beli barang dapur umah la, nak beli kerusi, blender, juice extractor, hahahaha...banyak2.. macam la gaji 5 6 ribu kan... aku dahulukan mane yg penting dulu la... mcam blender, juicce extractor tu, kerusi sume nnt dulu la...

bile la gaji nak naik nih?? confirm pon tak lagi. haish...lambat betol la I*A nih... hahaha..dulu mula2 janji 3 bulan, pastu 6 bulan, pastu skg dah 6 bulan pon blom lagi..?? aku blah kang baru korang merangkak nnt.. kekekeke.... (bajet orang penting)

this Jumaat cuti kan? ade sesape yg tak cuti ke? aku cuti, tapi tak balik Ipoh pon. awal bulan aritu dah balik dah. so this time tak balik kot. nak keluar ngan si BF lagi. nak teman mak die beli2 barang lagi. his mother is going to Umrah end of this month. sbb tu macam nak beli itu ini. lagi si BF tinggal sengsorang plak nnt. hahaha... pity him..

I'm going to make a suprise for him... tp takleh bagitau la skg sbb si BF pon kengkadang baca ini belog wooo.... even his birthday dah laaaaamaaaaaaaa lepas, still nak buat jugak.

tu la sapa suh cari gado ngan i time birthday nak dekat. kan dah tak dapat pape...kena postpone satu hal sebab gaji hanya tinggal duit untuk makan. hahahahah... itu pon minggu ini takde dah. boliau.. naseb baik gomen dah gaji... nasib baik jugak la si BF prihatin hari2 tanya ada duit ke tak. legaaa....

kan dah termerapu.. daripada blogger tegar terus ke birthday pokai bla bla bla....ok bye dulu.

0 LoveLoLLipop: