Lilypie Pregnancy tickers

May 10, 2010

Happy Birthday Cinta!

Yes siapa lagi. Cinta hatiku la.... :)
kalo dalam family aku dikenali sebagai Zan... and among friends, dikenali sebagai Boa.
jangan tanya aku kenapa nama itu...

hadiah untuk dia? takde lagi... sebenarnya ada, nak beli perfume. tp duit tu dah ke tempat lain. so macam kena tukar plan jek... tp cukup la sekadar aku orang first yang wish birthday dia. :( im sorry boyfie....

plan for today. belanja makan tapi belum tahu dimana.. spend banyak masa yang boleh dengan dia as i dont want him sedey sbb i tak bg hadiah. bole tak macam ni? hehe.... oh mesti ada yang tertanya2 kan... dia tak keje ke kan?? selalu weekdays mesti kat Melaka.

jawapannya adalah tidak. dia ambil cuti. tapi tak bgtau aku. kalo tak mesti bole cuti sama2. his mom yang suruh dia cuti. dia keluar dgn mak dia arini. siang. balik keje turn aku pulak. sorry ye makcik. :)

0 LoveLoLLipop: