Lilypie Pregnancy tickers

May 14, 2010

Kisah Air Terjun Ulu Rening


act aku pon tak tahu tempat tu name die ape. dengar2 macam Ulu Rening macam tu la..atas sket dari Ulu Yam.. kami semua pergi dengan kawan2 si BF naik motor ok... agak jauh jugak la sebenarnya. kebas monto ai ok... :)

ramai jugak la pegi..dalam belas2 orang macam tu. ala ala konvoi gitu la.



act aku macam taknak pegi je.. sebab mula2 si BF cakap pukul 7 kena kumpul dah..gile ape kan nak mandi air terjun pagi2 buta. nak naik motor pon sejuk woi kena angin. so pukul 6.30 si BF dah kejut.mmg tak la kan aku nak bangun. aku cakap taknak pegi. dah la tido pukul 5 pg, nak bangun 6.30?? mmg bukan mira namenye.

then pukul 8.00 pg macam tu Azie pulak call.. cakap "mira jom la pegi"... macam pujuk2 gitu. die cakap sempat lagi nak siap nih...

then aku pon macam malas2 pun tetap ok la ok la aku siap...si BF datang amek, g berkumpul, pukul 9 macam tu gerak.

aku cakap kat diorang, nasib baik aku tak bangun kul 6.30, aku bangun kul 8 pon sempat jugak pegi. kalo bangun kul 6.30, confirm rugi tido aku sejam setengah. kekekeke...

bila otw, berenti Giant Selayang jap. beli KFC. kitorang tapau KFC je. one og our member ada naik kereta. sebab dia bawak anak kan, so diterima. kalo tak, tak aci ok.


Kak Amy dah macam pelarian dah sebab kitorang bentang tikar bawah batu besar.. macam gua plak aku tengok.

tengok la belom apa2 dah makan dulu. lapar kot.. masing2 tak breakfast. nasib baek ada KFC. boleh makan.



time to mandi manda! sejuk gila ok... pukul 11 terjun pon still sejuk sebab takde matahari langsung. mmg mendung je. bertambah2 sejuknye.


sejuk2 pon peduli apa kan. masuk jugak dalam air. kalo tak, rugi aku bangun awal hari ahad. kantoi slalu bangun lambat kan!!!

si BF in action.. berangan jd superman kot.

me & azie ~ ready for terjun2 session. :)

sesi menahan air. laju kot air tu...tapi sebab tahan ngan kaki kan, so boleh berdiri. kalo lepas je kaki, memang hanyut. best~!


ok bila dah selesai mandi, abes segala2 kecut..kami naik. kecut?? apa yang kejut? jangan imagine apa2 ok... aku sekeh kang... i mean jari2 yg kecut sume. bukan benda lain. :p

me and boyfie gerak dulu g salin kat toilet. dah tak tertahan sejuk dan lapar sebenarnya. then kitorang dah siap baru mereka naik kot. kulit hape tah tak reti2 sejuk.



group picca dulu sebelum balik.. ini pon tak semua masuk aku rasa.. lepas dah sampai KL je terus aku mentekedarah kot... lapar lapar sampai menggigil dah.

balik rumah sampai around pukul 5pm macam tu, mandi then terus tido sampai pagi esok teus pukul 7 g keje... 14 hours dalam mimpi. heaven kot!

0 LoveLoLLipop: