Lilypie Pregnancy tickers

May 1, 2010

Ipoh's decision


knape saya decide nak balik Ipoh...? mesti sume orang tertanya2.. *eh mesti ke?* hahahaha...lantak la kalo korang tak tanye pon kan.. kekeke.... nak bgtau gak...

first of all, last thursday around pukul 11 macam tu dekat ofis mata aku merah. gara2 contact lense la ni confirm sebab time tu aku pakai contact lense. and mebi ada infection ke ape kan tu yang merah tu plus berair2. dah la bagus pulak aku nih, casing contact lense bawak solution die pon bawak. tapiiiii.......... spec aku tak bawak. Bijak tak bijak anak Puan Sri Zaiton nih???

kalo bukak contact lense pon camne aku nak idop kan dengan mata rabun. sungguh tidak dapat. ai tak nampak ok nnt. *masalah!*

then decided nak pegi clinic la. dalam ati confirm2 nih aku dapat MC. skali pegi mmg dapat. doc siap tanya lagi nak berapa hari kan. dalam hati seminggu pon takpe doc. last2 die bagi 2 days dulu for Thurs and Fri. ok la kan. boleh sambung terus weekend.

balik rumah pukul 12 lebih, rilex2 makan titik ubat makan ubat. tido.

bangun2 tido after 2 hours mata dah fully recover kot. memang nan hado merah2 lagi dah. putih seputih2 nye. plus pastu mama call pulak kan sembang2 then tanya tak nak balik ke. i know she misses me more htan i miss her.

fikir2...decided nak balik. even malam tu tido pon boleh termimpi naik bas semua. aku kalo balik 2 3 hari macam ni je memang malas nak drive. bukan balik kampung je. pegi mana2 pon nak drive ikot mood ok. serius pemalash!

itulah kisahnye. sampai2 umah hari jumaat tengahari tu mama still keje. then time mama balik keje tu we olss semua pegi pick her up kat tempat keje die la. act belum habis time mama keje pon lagi aku dah menonong cari mama and give her thousand hugs and kisses. rindu sangat!

then apa lagi. lepak dataran Ipoh. makan char kuey tiau. bawah bumbung langit. sembang2. there's a lot of story we shared together. 2 bulan tak bersembang bertentang mata kot... balik rumah sambung lagi sampai 2 am macam tu. still..... rasa tak puas lagi.

tapi orang cakap tak baik tamak kan. bersyukur la dari Yatie penyek tak dapat balik kampung lagi. *ko mesti jeles kan?*


0 LoveLoLLipop: