December 8, 2010

sakit kepala


semalam kerja. i bet ramai yang cuti kan. tah hape2 tah company ni public holiday pon nak suruh kerja. company lain semua cuti, so tak banyak kerja sangat la kan... melepet je kat opis ha sampai tak tau nak buat apa.

dah tu balik rumah sakit kepala datang. hate it!
sampai ke pagi ni...geram ok. macam nak pecah kepala. mula2 semalam ingat nak MC, tapi bangun tido pagi tadi tak sakit pulak. dah sampai ofis baru sakit. apakah???? geram jeee....

so mood adalah tunggang terbalik sikit hari ni. di tambah dengan keja makin banyak dan banyak.

thats why i hate year end even we have year end sale!


0 LoveLoLLipop: