Lilypie Pregnancy tickers

March 18, 2009

2 hati + 1 bikini


last week one of my sayang from Lovely tunics datang UKM... Ja name die... she's the owner of Miutmiut... Ja ni budak skolah aku dulu since form 1.die datang nak bagi kad kawen her sis n nak bagi miutmiut kat aku.. mule2 aku yang mintak nak itu ini sume, tp bile nak bayar die kate x yah.. aku mule2 macam eh nape plak, aku yang mintak nak beli aku kene la bayar kan... tp dah die kate ikhlas kan xpe la.. next time aku beli aku bayar k Ja!



ni la 2 hati n 1 bikini yang aku nak tu... aritu before die datang aku ingat nak request name. tp terlupe plak... so xde la.. name tu bile2 la plak aku tempah kat die... hehehe.... so kalo sesape yang berminat nak tempah or tengok design2 miiutmiut ni bleh la korang jenguk blogshop die kat miutmiutkalo korang nak tau, miutmiut ni bleh jadi keychain or rantai...so suke ati korang la nak yang macam mane pon... kalo nak taw lebih lanjut sile ke blog miutmiut sendiri k... promote untuk kawan ape salahnye kan... 



daaaaaa~

0 LoveLoLLipop: