Lilypie Pregnancy tickers

March 18, 2009

Kampung Kita



Annual Dinner kolej aku tahun ni bertemakan Kampung... name dinner kali ni Kampung Kita.... mula2 weols sume cam blur nak pakai apa suma kan... juzt terbayang mesti sume orang pakai yang sama je... tapi anggapan tu xde la btol sangat.. byk jugak idea2 baru and idea2 yang sangat unik ok... 

Contoh nya macam Felo baru kitorang Nuex (dulu dia ni student, baru je grad tros jadi felo...so still rasa macam kawan) die pakai jubah, kopiah, n pakai name tag... bawak tasbih n rotan ok! USTAZ ajar mengaji... hahahaha... lawak ok dengan gaya dan kadang2 dia sempat berlakon lakon bagai lagi kan...

Tak lupa jugak kat Abg Raehunt yang merupakan Alumni kolej aku yang berpakaian macam ketua kampung a.k.a Tok Ketua... seluar itam, samping kain pelekat bercorak kotak2, t-shirt pagoda, blazer itam n kopiah.... Ai suke ok... mmg lain dari yang lain... hahahaha..sebijik macam tok ketua.

Pompuan aku xde nampak yang special pon... sume lebeyh kurang same je... depan mata aku la kan... yang aku x nampak tu x taw la ek...

Aku pakai ape??? cam dalam gambar kat bawah ni la... kebaya, heels, rambut bersanggul lebah (sanggul besar yang kebawah, nak dekat ngan leher dah sanggul tu dok), + keping emas @ cucuk sanggul... sanggul lebah tu kalo nak bwat gune rambut aku je mmg x dapat la kan.. dah la rambut aku pendek plus nipis la..pakej pulak kan... so gume wig la tambah bagi besar sket saggul tu. hair stylish yang dok menyanggul rambut aku adalah Mak Lang atau lebih dikenali sbg Donia... dia jugak yang make-up kan aku... Die jugak yang cipta nama sanggul lebah tu.. muahahahaha!


inilah hasilnye

Aku duk semeja dengan Shiela, Ien, Napi, Nurul, Fadhil, Donia n Topet (koreografer tarian juga dijemput). No meja kitorang adalah C4...baris ketiga dari depan coz baris first n second adalah Alumni n AJK. Kat meja tu dah ade siap2 dah cenderahati ni...




no matrik aku adalah sangat x bertuah sebab x dapat cabutan bertuah... hehehehe... x suke ok.. aku nak dapat hamper tu.. leh gak dapat jajan2... leh kudap2 makan bagi kurus (eh salah... bagi sihat). Dah habis confirm la bergambar kan.. ni gambar2 dlm ni sume amek dari camera phone taw. dari kamera napi x amek lagi dr die... so harus la sume gamabr aku sorang je kan.. nnt kalo aku dah dapat gambar ramai2 aku update ok..

last pose!


NITEY!

0 LoveLoLLipop: