Lilypie Pregnancy tickers

March 12, 2009

ada apa dgn MAYBANK puduraya yg dekat dengan central market???


kisah ini terjadi beberapa jam selepas aku pulang dari Pusat Kesihatan.... damn! skema ok!!!

beberapa jam after aku balik dr PK pas amek ubat sume, aku ngah lepak kat bilik nih... tetibe ade satu call in bernombor 03-4029xxxx.... shit! aku adelah sangat x suke angkat call yang xde dalam phonebook aku... kalo bleh aku nak biar je... tp takot plak if urgent kan... since nombor ni macam office or rumah sesape je aite...

so aku pon angkat la, ade sorang mamat ni cakap... and aku memang x knal suare si mamat X ini...


M: Hello...
X: Hello.. ini Cik Amira ke?
M: Ye saye...
X: Ok... saya En.Riduan dari Maybank. nak tanya U ada pernah buat akaun Maybank tak?
M: Ye... saya pernah ade..tapi dah lame x gune. saya pon x tau ade duit lagi x dalam tu... knape erk??

*dalam ati pehal la mamat ni sebok2 kan*

X: macam mane dgn loan study U plak? under bank mane?
M: under Bank Islam la...
X: owh..ok.. now kite tgh buat collaboration dengan Bank Islam... so we need U to come to our HQ la... kat Maybank puduraya tu.. U taw x??
M: ohh...yang facing central market tu ek?? *dengan nada excited ok aku nak bgtau die yang aku tau Maybank tu*
X: yes2! U datang, naek tingkat 14, U pegi kaunter submit loan, U jumpe En.Taufiq
M: tingkat 14, En.Taufiq *sambil cube cam menghafal*
X: yep... U cakap kat die wakenabeb.


M: *shit* TOPET!!!!!!!!!!!
X: hahahahahahaha...dah la mira U x payah nak poyo2 ok... hahahahahahahaha *die sambung gelak cam lahanats*


geram ok... aritu aku wat gotcha kat si BF, now aku yang kene plak.. cheyt! x suke ok.. aku cam dah semangat2 menghafal name tempat, name orang tu bagai.... aku pon cam munguks gak kan, dis is my last sem dapat loan, nak kene g sebok2 watpe lagi kan... tak suke!!! menci i tau..


0 LoveLoLLipop: