Lilypie Pregnancy tickers

March 4, 2009

kete tauke belacan ok!


LOKASI: AREA AMPANG
TIME: 10.00 PG CAMTU LA


ha...!!! aku lupa nak cite satu mende nih... aritu ari ahad time tunggu si BF service kete die kat satu bengkel ni, aku punye la dok menganga kebosanan, tetibe si BF cam bagi arahan mata ng mulut termuncung2 suh aku tengok depan.. time tu si BF ngan aku dok jao... si BF ngah sembang2 ngan cine bengkel tu...so xkan la nak jerit2 plak kan... ok berbalik kat cite tadi, masalahnye time aku pandang depan xde ape pon.. ade Kia Sorento nih je... aku cam pelik la ngan si BF ni... macam la aku xpenah tgk kete Kia Sorento nih.... 



tetibe dlm 5 saat lepas aku pikir camtu, keluar la sorang mamat nih dari belah tepi kete sane.... macam penah tengok.. memang penah ok!!! Ezany Nizzarif... korang knal x... mesti knal kan...xkan aku sorang je kot yang knal... ala, yang die blakon dalan drama "Natasha" tu. ok! tu je aku ingat cite yg die berlakon.. die pon servis kete kat cni agaknye...  dah la x sempat nak snap pic die banyak2, die dah blah dah g balik umah kot, x tanye plak aku die nak g mane kan...(macam la aku bertegor sape ngan die nak tanye2 bagai) ade mamat laen nih datang amek die... so simple ok die... toke belacan la kan... if x salah aku die ade BMW lagi sebijik taw.... ce korang bace kat sini kalo x pcaye.. kaye2... naseb baek die dah kawen.. muahahahaha... kalo x aku sambar ok.. dah la hensem... aaauuuwww!!! badan die pon cam berisi sket skang... pandai bini die jage makan die.. kot la, aku men agak je.
ok macam dah lebeh aku rase nih.



0 LoveLoLLipop: