Lilypie Pregnancy tickers

March 11, 2009

kisah nombor 1012 dan kad pink besar (bukan cite hantu ok)



haaa...keluar2 terus gambar berkaitan dengan tajuk kan... SULIT!!!
aku rase sape budak UKM tau la kan ape mende ni...uols yang bukan dok kat UKM pon rase nye dapat guess ape ini... heehehehehe....

ok...ade satu lagi cite di sebalik tajuk ni... kat nombor tu dah tulis aku no.1012. dan giliran sekarang adalah 1008. sila tunggu sebentar. anda akan dilayan sebentar lagi...(wat nada cam dalam phone time call customer servis maxis) hahahaha... camtu la kot gamaknye tulis kat kertas nombor tu...aku ingt cepat la kan sebab 4 orang jek lagi... tibe2 nombor kat pintu bilik tu doktor tu macam stop kat 1010 punye lame okay! dalam setengah jam ade kat 1010 tu... aku punye la hangin cam nak terkentut pon ade kan (yela sbb tengahari, xmakan lagi, perut kosong banyak angin)... n rase2 aku la, doktor bilik nombor 1 tu g makan kot agaknye... dey...patient pon xmakan lagik tau...

opsss....pembetulan ok... bilik nombor 1 bukan doktor... ekceli bukan pegawai perubatan... die hanye penolong pegawai perubatan.. tp ade Dr. gak kat depan name die... dari name aku hanye ade NOOR kat depan AMIRA WAHIDA... apekah???? hahahaha....


moral of the story: bile kat depan name aku nak ade Dr.?



0 LoveLoLLipop: