Lilypie Pregnancy tickers

March 10, 2009

OH! NO!







korang nampak tak ape yang aku nampak nih?? 
see....contact lense (CL) aku terkoyak ok. scary plak tengok macam ni... camne la if terkoyak dalam mata aku then tertinggal separuh yang kecik tu kat dalam mate... eeeee, memang aku fobia trus dengan CL lepas tu. boleh tak lepas aku dah snap2 pic ni, aku leh main2 lak ng CL nih... tunggu die kering and jadik keras sket, pastu aku cam koyak2 kan die.. hahahahaha..so budak2 kan.
 naseb baek aku dah beli spare CL dah... xde la meraba sangat aku nak berjalan pon.. aku nih sebenarnye x suke sangat pakai spec. ntah la...tak tau nape... tapi if ade sesape jumpe aku nampak aku pakai spec tu maknanya penyakit malas sedang melanda.... kerap gak ar penyakit malas tu datang.. wahahahahaha....


ok...meera adalah seorang yang pemalas.NO NO. kurang rajin. enuf said.


0 LoveLoLLipop: