Lilypie Pregnancy tickers

March 31, 2009

jalan jalan bersama Miss Riau


dah lame x berupdate blog nih kan....bukannye ape... en malas tetibe menjelma... ahahahahaha...
so wat to do aite... terima je la... lagipon dengan keadaan wireless yang kat sini macam shit eh eh bukan bukan.. macam mengong je.. sakit ati aku dibuat nye..

bleyh x korang bayang kan... kejap2 DC kejap2 DC... x ke saket ati... 

ok last week aku ade kluar dengan rumet kesayangan ku... dengan one of her fren Ony...
kitorg g tengok kete yang si Ony nih nak beli... so diorg ajak la aku sbb diorg x brape tau jalan kan... aku pon on jahh.... Ony g sewa kete..aku jd penunjuk jalan.. hihi...



ni la duit yang si Ony bawak... 6 ribu cash dalam beg ok.. xtipu x tipu.. ni duit betol... kalo kene samun masak kitorang... die bawak cash trus sbb kalo ok, bleh trus amek kete tu... tp kami pulang dengan kehampaan.. sebab dedua kete yang kitorang tgk tu x brape nak ok sangat..

but we decided to amek kete yang 2nd... kancil tahun 2001 for RM6500.. ok la kan... tapi harus la ade rosak sket2... standard la kan.. kereta second hand...

dah abes survey2 tawa menawar dengan abang botak dari kelantan yang tak berapa nak ensem sangat tu, kitorang balik and straight away pi makan kat Food Court Sg. Ramal... lapar nak mati satu ari tak makan.... aku pon on diet jugak so tak pe la.. hihi... mira on diet?? bia betik...


tu je la yang ade story leh aku cite kat korang pon... "Oit, kate tajuk entry jalan jalan dengan miss riau?!!!"


oopppssss!!! hehehe.. terlupa suda... Miss Riau tu rumet aku la... Citra Ratu Pratama... die nih Miss Riau.. masuk pertandingan macam Miss Malaysia gak la.. tp kat Indonesia panggil Pemilihan Putri Indonesia... kalo korang x caye google it... sebelum berakhir entry nih, meh aku tempek gambar cun Citra nih..

tada~


ni pun aku curi dari facebook die.. hehe... cantik kan??




0 LoveLoLLipop: