March 13, 2009

souvenir from indonesia


dah dua hari jugak la aku x mengonline kan diri kat mane2... sebab?? wireless kat sini mengong! lagi satu plak sebabnye asek ujan je kan..so mcm kadang2 low gak la connection die... so wat to do aite? menanti dan terus menanti je la aku... huhuhu....

berkaitan tajuk.. i got souvenirs from indonesia.... from sape adalah rahsia... die xnak orang tahu die ke sane... so, aku sebagai sahabat setia terus merahsiakan... she is my sayang ok! thanx dear... sebenarnye ade 3, tp amek gambar 2 je... dah masuk laptop malas nak amek yang satu lagi... so korang tengok 2 je la ek..


dress tube ni sangat cantik.. kain die pon best... i suke okay... pandai orang yang beli tu pilih..


ni name nye ellips hair care... kat M'sia pon ade jual.. tp mahal nak mampus... sedozen je dah RM8. ni from Indonesi 50 biji lebey kurang RM13 cmtu je.. sangat murah n boleh untung berkali2 ganda lagi kalo wat bisnes ni kat M'sia.


*thanx again to my sayang... U know who U r...*


2 LoveLoLLipop:

siLLy uNder tHe sky said...

s0uvEnir dpt drEss??
waahhh...dr siapekah??
skNdaL2....hee~

LimeLoLLipop said...

shhh shhhh... rahsia...