Lilypie Pregnancy tickers

March 18, 2011

Felaiday yo!


hari ni Jumaat.. aka Friday. atau kalo orang Chinese sebut, Felai-day. no offense pls...

banyak benda yang berlaku minggu ni... berita2 yang mengejutkan pun ada... yang menggembiarakan pun ada.... so kira balance la.. dengan workloads lagi yg kadang tak menentu gembira or terkejut tu...

kite cerita berita mengejutkan dulu la... one of my friend yang tengah preggie 6 months old telah kematian anak dalam perut... sangat mengejutkan aku benda ni... terasa la jgk sedih walaupun bukan anak aku. but still, naluri seorang perempuan tu ada dlm diri aku ni ok... dia dah penat2 kandung, tiba2 bole meninggal dalam perut. dah bukan rexeki nak buat macam mana kan.

bayangkan la dia kena berpantang tapi takde baby kat sisi. tak ke sedih tu? aku tak pegi melawat pon lagi since her emotion pun tak stabil lagi. keluarga terdekat je ada dengan dia. Mr.fiance ada pegi semayang jenazah arwah anak dia tu. baby girl. pegi tengok kebumi lagi. aku je tak sempat pegi sebab keja.

oh cerita menggembirakan? mr blacky jazzy sudah dapat! i lebiu la jazzy. lepas tu terus rasa macam nak menganak tirikan Yaya. ;)

this weekend dah fully occupy. kena attend kursus kawen kat area wangsa walk. kitorang pegi dengan housemate dengan partner die nanti. looking forward into it sebab dah dua hari dah dok try test pakai tudung, and its kinda cute of me. hehe...


2 LoveLoLLipop:

Norizzati Shahren said...

hahahah. over try pki tudung smpi 2 ari!

MYRAspberry said...

harusla over ok... *kedip2 mata buat muka comel*

hahahahahaha