Lilypie Pregnancy tickers

March 25, 2011

arini acik sakit pinggang.


walaupun tak main bowling semalam, tetaplah arini sakit pinggang jugak. bukan pinggang je, tapi tulang belakang okkkkk.... kaitan bowling dengan sakit pinggang?? hahaha...kan bowling main tunduk2 mesti la ada kaitan sakitnye tu...

begini cerita nya... semalam aku dok sorang2 kat rumah. Suzy pegi Miri, Lizzy pulak pegi Singapore minggu ni. so berseorangan la beta malam semalam. jadi disebabakan khamis malam jumaat, maka cerita kat tv semua kebanyakkan adalah cerita hantu. betol tak??? betolll kan. so aku takde mood nak tengok American_Idol.

ting tiba2 muncul idea meng-re-arrange bilik aku. sebab tengah plan nak beli lagi satu wardrobe. so kena susun betul2 kasi tak nampak sempit la. berkemas la aku sorang2. bilik aku besar tak besar mana la. cer tengok entry lama ni.


ni atas ni gambar time mula2 pindah. barang pun tak banyak lagi. lemari pun dua pintu je. sekarang ada lemari kecik lagi. lemari baju besar tu pon dah PENUH sangat dengan baju bajan. ate nye bole tahan la jugak BERAT la dia.

kudrat perempuan nk tolak almari kuat mana la sangat kan. itu lah cite nye.. tunjuk rajin tak bertempat nk tolak sendiri. RASAKAN!

this back pain is killing me.... :'(



0 LoveLoLLipop: