March 2, 2011

Selalu begini...

Ala perempuan biasa la kannn... Kalo rambut panjang tak sah kalo xde sepit rambut yang gabak2 besar nye... So do i. Aku punggg adoo...

Tapi aku ada satu masalah. Which is kepit rambut aku slalu hilanggg...or misplaced. Sebab aku jenis suka dok kepit merata. Ni gambar kepit kat alas tv dalam bilik...pastu pagi esok tu abes cari satu rumah tak jumpe.

Penah gak aku terkepit kat langsir bas. Langsung memang tak dapat balik dah la. Cite nye memang asek kepit mengepit kat mana2 tempat yang asal boleh je la... Tettttt!



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 LoveLoLLipop: