Lilypie Pregnancy tickers

January 5, 2009

azam tahun baru.


 
new year's resolution?? hehe...crap!! I think I don't wanna make any resolutions for 2009. because it stay the same after all these years.. hahaha.... boleh tak?? boleh kan... mesti ade gak orang yg cam aku nih... x kan la dalam dunia nih aku sorang je yg prangai cmtu... tp tipu la kalo xde langsung kan... wlpn azam taun ni lebey kurang sama macam tahun lepas, aku tetap nk tulis ape yg aku nak!


i want to be:
  • richer! nak duit banyak2.. xde la aku pening pikio duit xde...
  • smarter! nak jadi lagi bijak pandai...final year nih Mira..ko kene study kuat, blaja rajin, nak grad xnak?? nak nak.... 
  • happier! nak hidup ni gembira je.. x suke sedey2.. aku yg penat nnt asek nanges2 jer... so, aku xnak la nanges2 slalu, nak gumbira2 boley? boley kan... nak idop bahagia, gembira, ceria, happy go lucky, ape2 lg la yg sama maksud dgn happy. dgn sape?? of coz la dgn family aku, ng si BF ku yg tercheeennntttaaaaa, ng family si BF jugak! maklumla, aku ni kan menantu kesayangan. ahahhahahaha...opsss, terlebey sudaa..
  • slimmer! nak diet nak diet nak diet... xmo makan byk2. tp aku ni pantang tgk makanan je msti nak makan. camne tu?? sape2 ade bleh bg tips x mcm mane aku nk elakkan makan byk2 or ape2 je yg leh watkan aku kurus. do leave comment if u have any k. 
  • prettier! hahahaha..mst korang nak termuntah kan?? boley ke? aahhh...lantak la, boleh x boleh aku nak jugak okkaaayy. cmne tu nnt punye cite... ade lg 12 bulan lg aku nk pikir jalannye. :)
  • in DEAN's LIST!! wish me luck guys...


mm...itu antara2 yang i want to be... yg x termasuk i want to be ade lg.. hihi... layan je la ape yg aku tulis k... Lain2 azam aku:
  • exercise more - in order to achieve aku nye azam nak jd kurus, harusla aku merajinkan diri nk exercise kan... :) tgk la camne g joging ke kan ptg2... tp rabu xleh sbb class aku smpai kul 7 lak.. xpe ari lain boleyh. kalo kat umah leh gak nak g gym, kat UKM ni sape je la aku nak ajak g gym.
  • cry less - hahahaha...nak gelak dulu baru nak tulis.. hahahahaha...ok ok. semenjak 2 menjak ni aku macam terlebih sensitif sket plak. kene tengking ng BF aku sket pon rase mcm nak mengalir air mata. padahal die marah mende kecik je. Mira Mira. :)
  • ponteng less - less je mira? bkn xnak ponteng langsung ke? haish...aku ni manusia biase je. kadang2 tu ade gak rase malas n nak ponteng kan. so kurangkan ponteng k. x baek taw tipu diri sendiri.
  • rajinkan diri study n wat assignment - nothing to elaborate. just xnak wat last2 minit lagi dah. serik mak!
  • eat less - lalalala...nak kurus nye pasal kan.
  • banyakkan give & take. baru la relationship to last long. n aku kene lg byk bersabar, sbb aku ni mcm cepat sket melenting kan. both sides kene keje kuat tuk selamatkan our relationship. just like we did before. bkn dr pihak aku je.


So far, that's all for now. seriously, i want something magical to happen in 2009. Semoga aku dimurahan rezeki dan kebahagiaan.





0 LoveLoLLipop: