Lilypie Pregnancy tickers

January 2, 2009

beautiful nightmare



For me, 2008 is a beautiful mess... I've made a lot of mistakes... Besides, I've learned so many things in this world. So many memories... Like rules of life. All things will pass. just let it go.


  • aku kene tipu idop2... sum1 break my heart into pieces... i've learned from that bad tragedy, learned to not easily trust ppl even ur bf.. bangun dr kekecewaan... belajar berdiri semula walaupun payah jgk la kan... 2 yrs ++ of relationship btol2 berakhir lepas celebration 2008 new year.. hanya kerana gambar... kalo x, sampai mati kene tipu dengan LELAKI INI... bkn lelaki ini cam anuar zain nyanyi tuh... kahkahkahkahkahkah...
  • i've learned how to pujuk myself... yela, pujuk diri sendiri jgn jd bodoh... aku x rase pon nak explain about this thing.. nnt ade plak silent reader yg terase plak.. so mls nak sakitkan ati sesape kat sini, just nak coret2 pasal memori 2008 aku.. tu je..
  • aku menjadi lebih peramah dan cepat mesra... maybi sbb tu aku cpt knal n rapat ng si BF ku skrg ni kan... masa yg mengaturkan semuanya... bleyh kate si BF aku skrg ni cinta pandang pertama aku la kan... cehhh! aku jd makin lebih senang bergaul dgn org... self confidence pon nampak macam makin tinggi la kan... good improvement Mira!
  • saya sangat suka bila disayangi dan dicintai!! ayat nak jiwang je... hahahaha...dah itu yg aku dpt dr si BF... he never fails to make me smile..wlpn kadang2 tu ade gado2, biase la kan org berchenta.. x gado x sah la kan...
  • i've learned how to love the one who loves me... die yg banyak mengajar aku erti kehidupan ni... bantu aku dr segala segi.. mcm2... kalo aku nk balas, mmg x terbalas la... saya sayang dia... si BF ini protective, caring, garang... bak kate Yanie, "U touch his girl, u're deadmeat!" die sgt sygkan aku... xnak aku disakiti, di ganggu... tu yg menyebabkan yani buat statement cmtu.. hihihi...
  • i've learned how to find money myself... betapa susah nye nak cr duti nih... kene keje dulu, then penat.. cukup bulan baru dpt gaji... ssh kan... tu pon aku nk mintka duit byk3 from my parent. tp xpe la, at least aku bkn mcm Tanggang anak yg x mngenang budi tu.. MAMA PAPA, I swear, I won't be like that.
  • aku belajar cara2 berdikari... duduk rumah sewa, masak for dinner... yela, time aku practical... kalo x masak pon makan nasi tapau... pg2 dah bgn awal nk g keje. rutin harian sebijik macam org dah berkerjaya. blk keje penat, rest, mandi, basuh baju, makan, rest blk...tido pon awal time tu... haaaa!!! x lupe jgk, time practical ni la si BF first time rase masakan aku... :)
  • i've learned how I can be so sick feels like dying. The BF n his mum took care of me. i was at his place that time. a week like a decade! damn painful... time ni aku practical, jaoh dr keluarga la katekan. nasib baik ade family si BF. thanx to si BF n his mum sbb jagekan aku time aku saket ni... bg aku mkn ubat,suap makan wlpn aku x lalu mkn, lap badan aku (mandikan), layan kerenah aku, urut2 badan aku bg darah jalan sbb asek terbaring je, nak bangun pon x larat, n byk lg la... i heart 'em!
  • i've learned how to socialized positively! am i?? hahahaha...yeah but not so positive maybe, but better.
  • i've learned how to be a good daughter.. i've tried. i love my family more than everything on earth. they are everything for me. the BF also everything for me ;)
  • i am a good friend, n learned how to make ppl feels happy! aku suka tgk kawan2 aku happy, aku pon happy jgk. kalo dorang sdey, aku pon sdey la kan...
  • aku jd lebih menghargai.. menghargai segala apa yg ada, apa yg milik aku. xnak lebih! aku dah bahagia dgn hidup aku sekarang. Ya Allah, kalo apa2 kelebihan yg akan Kau berikan nnt akan mmbuatkan aku @ kami tidak bahagia, aku x rela menerimanya. tp terpaksa jugak kan.. yela, kite semua ni hanya merancang. just wait n see what will happend.
  • tahun 2008 mmbuatkan aku memutuskan bhw he's the one for me. my family loves him..apetah lg aku kan...his mum n his sis pon syg aku... he entered my heart, he'll stay in it forever. but if he's not for me anymore, i'll close my heart for any guys! I LOVE U B!

mmm...bkn itu je yg aku dah buat for year 2008... byk lg... tp tu je kot yg aku nak tulis2 conteng2 merepek2 bebel2 kat cni...lebih tepat lg itu je kot aku patut publish kat umum.. yg lain2 biar je aku simpan sbg beautiful nightmare aku k!



0 LoveLoLLipop: