Lilypie Pregnancy tickers

January 21, 2009

macam xde cuti je...


huhuhu... tgk tajuk entry tu pon cam dah wat aku sedeyh je kan...

isk isk isk...


ni la nak cite nih...
td aku baru g jumpe lecture tesis aku... die nih baek org nye...
lemah lembut gile ok... sopan je cakap....
name die Prof. Madya Dr. Muhammad Othman.. tp kitorg student2 yg getek ni panggil Dr. MO je..
shortform his name... ringkas lg padat.. muahahahaha...
mmm, btw, tajuk tesis aku "Kepekatan Unsur Radioaktif Alamiah Dan Logam Berat Dalam Tanah dr Sg. Terbol Dan Sg. Krau, Rezab Hidupan Liar Krau, Pahang."

kan dah mcm lari topik sket...
haa...pastu die ade ckp la kat kitorg (me & Syak) pasal nak g amek smple..
padahal mmg kitorg dah taw dah sbb En Tazidi lab assistant ade gtaw time masuk lab aritu...

korang taw nak g bile????!!!
hari ahad ni 25 Jan... yg suppose nye aku dah otw blk bercuti kat Ipoh nun...
adoy!!! dah la jaoh nau nun kat pahang sane... name tempat cam aku x penah dgr lak tu.
KRAU... siyes aku x penah dgr ok!!!
blk UKM blk dah ari selasa... bape lame je aku nk blk cuti...? :(

tp sume ni x brape nk cnfirm lg kan... sbb ranjer utan sane x call lg utk cnfirmkan..
harap2 la x jd... nak je aku bg alasan manyak xnak pegi lg....
lepas cuti bleh x??


0 LoveLoLLipop: