January 21, 2009

LAWAK PENDEK (muahahahaha - gelak dulu ok!)


Kisah 1 - TAKDE SAPE NAK CURI

Di, zoo, seorang pekerja dimarahi ketuanya...

Bos: kenape kamu x kunci kandang singa semalam???!!

Pekerja: Ala bos x payah risau la, xde sape nak curi singa tu..

Bos: ?!*#^%@!>



Kisah 2 - PECAT

Majikan: Kamu dipecat!!

Pekerja: Tp bos kenapa? Saya x melaukan apa apa.

Majikan: Itulah sebabnya kamu dipecat!



Kisah 3 - TAK MUAT

3 orang lelaki menaiki sebuah motosikal dan ditahan polis. Tp pemandu motor tu x berhenti pon...

Katanya, "TAK MUAT TOK, KAMI DAH BERTIGA NI"

(harharharharhar)



Kisah 4 - SAPE NI?

Seorang lelaki menelefon ke hospital untuk memberitahu yang isterinya hendak bersalin dan meminta ambulan ke rumahnya.

Lelaki: Hello... tolong saya cik. Isteri saya nak bersalin!

Jururawat: Sila bertenang encik. Ini anak yang pertama ke?

Lelaki: Apa la punya bangang.. Ni laki dia la...

Jururawat: Eerk...



Kisah 5 - YANG PALING TUA

Di sekolah tadika...

Cikgu: Aliff, awak ade berapa orang adik beradik??

Aliff: tiga cikgu..

Cikgu: Awak yang paling tua ke?

Aliff: Tak... atuk saya.





hahahaha.... walaupun lawak die pendek2 je... tp camdoh gak sbnrnye.... ni entry sekadar tuk suke2 n meringankan kepala k guys!

muahahahhahahaha..nak gelak lg! :)



2 LoveLoLLipop:

syafiqnazmi said...

serius lawakkkkkkkkkkkk!!!!!


membuatkan beta ketawa terbahak2 dan menghilangkan mengantuk kat opis nih!!!!


suka2!!!hahahahahah!!!

LimeLoLLipop said...

ade gak org bace n meninggalkan jejak ye..