Lilypie Pregnancy tickers

April 1, 2009

another weekend

weekend yang lepas, aku macam biasa keluar dengan si BF la... ape lagi kan... since die pon da dapat gaji, his first salary, harusla die kene blanje aku shopping..

btw, bukan beta yang memaksa si BF ok... die yang beria nak suh aku shopping.. so i pon on jahh....


haaa... ni tengah menunggu si BF datang amek la ni... si BF datang dengan his mom since they were from kenduri at Cheras.. so straight away amek menantu kesayangannye la kan... hahahaha...

balik umah park kete... we ols berdua dengan Ayen (adik Topet, not Ayen kawan skolah aku dulu) n Wan merempit ke BB (merempit naek skuter k)... hehehe.. maaf! gambar time ngah shopping2 xde ye.. barang ape yang aku da beli pon xde.. banyak la jugak we ols beli...dlm 5 6 beg jugak la.. sampaikan Earth Hour pon kitorg x perasan kat luar nun.. sbb dalam Times Square tu terang je...

malam nya... ke pre party birthday Topet a.k.a En Riduan a.k.a Big Bro aku di 99...

ada rupe model x?? ahahaha....

she's pretty... i love her... kitorang dah bersama lebih 8 tahun..

dan akhir sekali untuk tidak menghampakan peminat2 setia si BF.... ahaha..macam pengacara tv dah aku rase... nope2.. saje nak tempek gambar weols... kate blog aku kan.. skati i lah...



0 LoveLoLLipop: