Lilypie Pregnancy tickers

October 25, 2010

boh_sanggg!


paham tak??? boh_sanggg???? paham?? tak paham kalu kita tukar la jadi "bosan."

im tired. seriusly tired. dengan emosi tak berapa nak stabil lately, dengan workloadssss, dan macam2 lagi yang dok bermain kat kepala ni.. plus mama pon tak fully recover lagi.. dia demam dah dua minggu dah. last week as in last 2 weeks, dia admitted kat wad kecemasan. pengsan kat otempat kerja. terus masuk wad kecemasan and kritikal.

mama pernah macam ni dulu, kuman dalam darah. memang admitted seminggu kat hospital. tapi this case, demam biasa je. tapi sampai sekarang tak stabil lagi. kejap ok, kejap demam. check semua ok je.. she said that mungkin bukan demam biasa. takut ada benda lain. arini nak pegi berubat cara kampung pulak.

tot of dengar suara dia gelak gembira last Saturday, ingatkan dah ok betol. tapi tak...

arini pulak ramai jugak yg cuti. Yatie my crime partner pon EL... hell bosannnn ok takde kawan nak gosip dan ngumpat. hahahaha... itu je yang mampu dibuat kat opis kan....takkan nak belajar masak sama2 or menjahit tulang belut sama2... ok dah melalut.

pastu ada pulak staff baru naik division aku ni dia gila kuasa ke hapa tak tau la kan... mentang2 awek dia kerja sini jugak, so sikit2 awek dia je yang betolllllllll. sikit2 awek dia je yang urgent nak itu ini. macam ni aku pon nak BF aku jadi manager aku weh. senang. xde wujud korang2 sume.

btw, im on a serious tough seksa diet this week. so im gonna jadi weak pucat lesi. sila anda2 sekeliling jangan buat saya runsing. enuf said.




0 LoveLoLLipop: