Lilypie Pregnancy tickers

October 6, 2010

Parcel parcel!


sila sebut ala ala Posto Posto!


semalam dapat parcel from Makwan.... a friend time kat UKM dulu... actually, aku beli dari dia... dia buat online business. so tlg support kawan2 kan...


so aku beli foot patch... ala yang tampal2 kat tapak kaki untuk buang toksin tu.. orang cakap benda buang2 toksin ni elok. so aku pon try la sebab seumur hidup aku memang tak pernah try lagi benda pelik-pelik macam ni. pelikkkkkkkk kata nya... ;)

murah sajo.... murah la sebab aku beli 10 keping je. cer aku beli 100, mau aku cakap mahal.. hihi...

tapi aku tak tahan bau herbs2 ala-ala bamboo tu la... kuat sangat bau dia. pakai semalam, harini melekat lagi bau dia even dah buang mandi basuh semua pon kaki aku ni... stillllllllll melekat bau ok... nnt aku bagitau cara nak guna n result dia ok...

ini bukan entry iklan. tapi kalo korang nak try, bole la tengok kat blog dia. http://babytomeimall.blogspot.com/


4 LoveLoLLipop:

$ue @nim said...

ok dok guna benda nih.. kalu ok, nk try gak la.. dh da kata murah, leh la bg maksu satu ke dua tester.. kalu mahal, kena mintak anak buah la seponsor.. :D

MYRAspberry said...

la jgk.. ada rasa lebih ringan skit sebab toksin dah kurang kan... huhu da beli pon 10 keping je, 5 set la kira tu. sekeping rm1.50 je... hihi... cmne nk bg sample????

Anonymous said...

saye pun br je sampey ni..dh brp lame dh pakey? ada rasa slimming tak? tgh dlm diet neh..hee

MYRAspberry said...

uits... ni bukan slimmming patch la... ni foot patch.. buang toksin semua...

ooo diet ye... jom jom sama2 diet.. dah lama berDiet la sangat ni tapi tak kurus2 ponnnnnnnnnnnnnnn.