Lilypie Pregnancy tickers

October 5, 2010

ke TUDM Subang kena tol sampai 3 kali???


hahahaha... tajuk entri adalah menipu... aku kena tol sampai 3 kali sebab terlajak dah sampai tol BATU3 Klang nun... hihi... sekali sekala bawak mama papa jalan jauh sket. then u-turn balik tu yang kena tol lagi. nak pegi TUDM Subang je ikot Bukit Jelutong...

as I said before, ade ke eh aku cakap??? my family nak datang KL tido umah aku satu malam.. Jumaat malam tu around 11pm macam tu diorang sampai la... bertolak pon lambat sebab diorang peegi open house boss mama dulu. my family + nenek aku belah mak aku datang. total 6 orang la..

kenapa macam mak lagi cantik dari anak??? dammmn.


TUDM Subang tu umah mak sue... dia ada buat open house pukul 2 baru start. tapi kitorang serbu pukul 11 oke.. awal kan... gi awal pon sebab my family nak gerak g Pahang pulak ada wedding sepupu mama hari Ahad tu.. aku tak ikot la nnt penat + malas nak jalan jauh. diorang saje je datang KL bawak nenek aku tengok2 KL. kebetulan pulak mak sue buat open house, pegi sekali la.


aku je ngelat pegi naik satu kereta dgn my family. terus balik pon sekali dengan diorang around 12 lebih. tak sempat nak tolong mak sue basuh periuk belanga. hehehehe....

sampai2 terus serbu makanan. makan nasi minyak lagi. macam kenduri orang kawen dah. dah la laparrrr, memang langkah kanan betol la. ;) tq mak sue for nasi minyak ayam masak merah yang sedap itu....


si Asyraaf pon seronok je ramai2 datang rumah dia kan.. senyum je manjang kalo orang ngusik2 dia pon...takde nak nangis2... tapi tak tau la pulak kalo takde orang die buat hal ngan ibu die.


gambar tak banyak. yang banyak nye dalam camera mak sue ha... lepak kat umah mak sue pon dalam sejam lebih je... lepas tu terus balik Cengal anta aku, then diorang gerak ke Pahang terus. tak de g jalan mana2 dah pon...

aku meneruskan misi menghadiri Open Housesssssss yang lain la pulak... 1 je pon lagi petang tu... bukan banyak pon...


3 LoveLoLLipop:

$ue @nim said...

pandai tol ngelat ek... hehehe... seb baik korang dtg tmpt2 time ngan maksu siap masak. kalu x, mama yg pakai lawa tu plak kena masak.. kan chef terer tuh.. hehehe... asyraaf pahtu demam la.. dok merengek je petang tuh... mlm tadi br ok skit...

MYRAspberry said...

la... ye ke???? demam terkejut kot tgk ramai sgt orang datang... huhu.... kesian dia...

$ue @nim said...

bkn demam terkejut sbb ramai org dtg.. time org dtg tu, dia dok tido kat bilik... ni demam naik gigi la... ade 2 gigi taring dia br kuar.. pahti jangan cuba2 nk sua jari la.. pasti akan di gigit.. hehehe