Lilypie Pregnancy tickers

October 8, 2010

Te Sis's Engagement


it was held last week... memang sebelum puasa lagi Te dah book tarikh ni suh kitorang datang... memang aku pon sengaja meng'free'kan diri hari ni sebab kawan2 punya pasal. nama je duduk dekat kitorang ni, tapi nk jumpa sebulan sekali pon susah tau...

Te suh datang rumah dia pkul 12 macam tu. and that nite before, aku mesej2 with Ja n she saih nak gerak pukul 11.30 pagi... aku pon gerak la g amek Ila 11.30 jugak. amek kat Jusco je... then call2 si Ja ni dia tak gerak lagi. pukul 12.30 baru gerak kot...

kitorang lepak je kat Jusco siap bole menyopping lagi... lepas tu tak tau nak pusing mana, duduk kat mcd pulak.... bole bayangkan tak betapa lama??? muahahahaha....nasib ada teman. kalo sorang, mati kutu aku.

sampai2 je terus makan... and the foods was like sangat sedapppppppppp... ada gulai ikan masin & nenas (all time favourite), ayam, daging, ikan goreng tepung ala2 cekodok.. sume makanan sedap2.. puas hati lagi gembira.


not only the Lovely Tunics were there... Mizah pon ada... lama gila kot tak jumpa dia. since form 3 la... lepas tu ada terserempak sekalu kat HUKM. itupun i was in rush sebab tengah praktikal. takde borak panjang pon...


kakak dah tunang Te.. ko bile lagi??? bahahahaha.... tapi tak bole tak bole... kena aku dulu. korang tak leh langkah bendul aku... nanti aku rasa aku tak laku kalo korang sume kawen awal dari aku... boleh?? tee heee......


sakan berborak sebab time ni dah tak ramai orang...so kitorang masuk dalam rumah la kan...prung prang prung prang sembang bla bla bla....sembang sembang gelak sembang gelak. tu je keje nye...


last group pic... tapi Ja takde sebab die yang amek.. takde orang time ni nak mintak tolong... kesiaaannn Ja. lepas je balik dari rumah Te, sume berpisah2 dah... Tiqah, Ayen n Ila je ikot aku balik Cengal. Then only aku hantar diorang balik..

seronok ok ada kawan2 macam diorang. heart them.

0 LoveLoLLipop: