Lilypie Pregnancy tickers

October 7, 2010

Roza Close House


bukan la Open House ye... Close House... sebab die jemput sikit2 je orang... yg terdekat terdekat je di jemput. sebenarnya ni entry basi. terluapa nak update. bila tengok2 gambar balik baru perasan. so update la kat sini! hehe...

aku actually dah tau awal seminggu macam tu dah pasal ni sebab dia buat status dekat BeriHitam dia... then dah ajak la time tu.

tapi officially ajak nya on that day itself. pukul 12tghari BBM aku, tp aku bangun pukul 1. makanya pukul 1 la aku baca mesej tu kan... ajak jemput datang pukul 2. mesej2 with ja tanya nak g camne sume ape kan. then decided untuk aku pegi umah ja dulu n gerak same2. sebab aku memang tak tau langsung umah Roza ni...


sampai2 terus makan walaupun tak tau mana nak duduk sebab ramai sangat kawan2 FA n FO Roza ni... shes stewardess yer.... and shes taken i think.. hahahaha...

dia pulak sibuk layan tetamu. siap ada jiran dia chinese datang lag. sempattttt pulak tu bergosip2 jiran tu jiran ni la... hahahaha... dah macam cik bedah kampung dah mulut roza time ni... bahahahahaha...

we had satay, nasi himpit, rendang, bihun goreng, choc moist cake n cookies! tq roza n housemates!

roza with housemate... err nama tak ingat.

sorang lagi housemate dia with her lil niece yang super comel yet garang!


then after sejam lebih macam tu, we olss pon gerak la. mula mula nak stay lama sikit. tapi macam ada lagi orang lain datang, and Ila pon kena balik jugak that time. so sekali gerak je la sume. aku pon terus gerak balik Ampang with Ila n boyfie... atenye si BF yang anta aku kat umah Ja tadi. so alang2 kan nak suh dia datang amek, baek tumpang Ila je.


last but not least, group pix! all pic taken from Jojot the shooter. ;)



0 LoveLoLLipop: