Lilypie Pregnancy tickers

November 4, 2009

FV vs CW


yes im a game addict! game di lappy sudah habis ku expertkan. finished all level. ku serang pulak game kat facebook.. lagi meroyan sebab kena tunggu hari2 time2 untuk harvest n up to next level. tak macam offline game.

FARMVILLE

mula2 kan aku asek ignore je orang request2... tapi sampai satu hari kawan aku chat cakap suh try buat and maen. mula2 kecik je ladang aku tu ha.... lama2 jadi syok pulak main benda ni. dan ini lah hasilnye....

but im still in level 28... ada rakan2 laen dah level 60 kot. gilak betoi!


close up sikit....ni la villa aku..hehe.. tersergam di tengah2 ladang.


ternakan2 aku... siap mintak2 lagi dari kawan semua.

ni pulak tempat parking...tempat aku simpan vehicle2 semua. ada workshop juga.


lagi stu game aku tengah semangat nak main sekarang.... CAFE WORLD.

ni pon kena tunggu time2 tertentu nak tunggu masak. kadang2 bila keluar teringat2 nak balik sebab nak serve makanan yang dah masak. ini lagi la baru aku main. baru level 15 je.. cafe pon kecik and tak cantik sangat. tunggu la lepas dah lama main nanti.



hmmm.... nanti bila level dah tinggi, sure aku akan bosan. macam pet society la. sampai sekarang tak bukak dah. level pon dah tinggi sampai orang kata aku cheat, tapi setinggi2 aku ada lagi yg lagi up. dah bosan terus stop tak ingat nak bukak. macam tu la kot agaknye akan jadi pada si FV n CW ni nanti.


0 LoveLoLLipop: