November 3, 2009

nom nom nom....


selalunya tengah2 jalan kat mana2 pon, kalo tetiba aku nampak ni, confirm ini yang keluar dari mulut...

mm...sedapnya bau... (nada menggoda merayu2 gitu)

kalo si BF buat2 tak dengar, ulang lagi sampai dia dengar dan jawab..

lepas tu confirm dia akan cakap.... yela2, jom kita beli.

yes...menjadik lakonan aku!


sedap kan menda Allah ni... nikmat dia... haihhhhh.... cuba bayangkan choc chip ni masuk mulut, heaven kan??


nak?? meh meh sini join aku makan meh.... banyak ni... tapi kalo takde orang join pon confirm mak bole abeskan laa.. dun worry..

tapi kan, penah satu ari dulu, beli menda ni sama kat Sg. Wang... tapi beli yang kecik je la yang 100g tu.... aku sikit punya syok dok pilih2 baju la seluar la... sedar2 cookies ni abes uollss... si BF hentam sorang2 dalam sekelip mata je kot. ke aku yang ralit sangat shooping??? tee hee.... hangen ok sampai suh dia pi beli lain. untuk aku je lepas tu, takde share2 dah.



haaa.... ni la muka si penggoda tu... ada ciri ciri tak nak jadi penggoda?? or kalo bukan penggoda pon at least pelakon watak menggoda2 la... ada tak ada tak?? muahahahahaha...matik la korang geli tengok gambar aku. aku pon tak tau motip aku tu. motip nak makan, cenggitu plak jadi gambarnye dengan muka baru bangun tido petang tu. ;p


*nom nom nom nom nom.... (nom nom nom tu makan - version cafe world) hehe....

0 LoveLoLLipop: