Lilypie Pregnancy tickers

November 4, 2009

mata... eye...


hari sabtu yang cukup cukup memenatkan... plus dengan tak cukup tidonye lagi. memang siksa jiwa den. rasa bad mood je satu ari tu.

yela, balik dari recharge tu pon dah pukul 2 lebih... lepak mamak minum2, makan2 sembang2 lagi dah pukul berapa baru balik kan. around 4 am jugak la baru nak gerak balik. bukan dah sampai. baru gerak ok... since aku tak bawak baju2 suma, si BF have to send me back to UKM la... lagi jaoh perjalanan la pulak kan... sap sap soi itu ini pukul 5 lebih jugak baru tido.

pukul 10 pagi aku dah dapat message dr si BF suh bangun la. buat bodo lagi. lagi satu message masuk pukul 11, "i dah nak gerak ni, tengah isi minyak kat Cempaka"

wat?? melompat aku dari katil. dengan balik club rambut busuk, nask syampoo segala lagi. kelam kabut ai ok.... dah la aku ni nak siap agak hegeh la jugak. ;p



naseb baek suh si BF bawak keta lambat2. sempat jugak aku siap. aku tak kesah kalo si BF kene tunggu lama2 dalam keta time aku ngah siap2, ni ada mak dia sekali daaa.... future MIL aku nak g Alamanda. cek mata yang Permata Hijrah wat roadtour tu... si BF plak paksa2 suh ikot. sepanjang hari muka penat je ok.

dah la sampai Alamanda tu orang dah ramai. kena tunggu si BF n MIL cek mata lagi urut segala treatment diorang buat la. aku tak buat sebab pakai contact lense. sebenarnya si BF yang hegeh nak buat menda alah ni.. dia cakap malam dia macam dah kabur2 dah. tapi memang betul pon. kalo malam je aku la yang kena tolong tgk singboard etc...


-mata anugerah yg tak ternilai-


habis je cek2 mata suma, si BF beli la jugak barang dia. melayang 250... tapi 250 tu kira murah la if beli kat dealer2 laen kat luar sane nun. kat roatour dia ni murah sket la, ada pakej suma lah.

afta that kitorang pegi carreffour beli barang2 rumah pulak... poooooooooooonnnnnnnnn lama ok... me not like sebab aku mengantuk kan. tapi buat2 suka la depan MIL. :)


*skill lakonan kena mantops!*

0 LoveLoLLipop: