January 26, 2011

Hantaran Dari Perempuan


sebelum tunang lagi aku dah warning awal si BF cakap jangan bagi lebih. 5 dulang je. sbb aku akan balas 7 bekas.

sebab utama bekas aku beli tu, ada 7 bijik je. so kalo diorang hantar lebih, kene la aku balas lebih kan... dahhhhh lari tema plak nnt... tak cantekkkk ! mak tak soookaaa! *gila evil kedekut*

tema aku dah memang2 la purple kan... dan si BF punya kakak pun dia buat purple putihhhhhhhhhh okk.... tak marah. suka ada la sebab cantik. gambar pon cantik je... tak sengaja uolllsss buat sama. sehati sejiwa katakan *muntah darah*

sepasan kain baju melayu untuk nikah


tepak sireh


cupcakes from http://littlegemz.blogspot.com/


wajik / pulut manis - nenek aku buat


tart - kawan mama bagi


tart jugak - kawan mama bagi jugak


and lastly, buah-buahan tempatan - makcik aku sponsor



0 LoveLoLLipop: