Lilypie Pregnancy tickers

January 9, 2011

keje di minggu pertama Tahun 2011


adalah sangat super duper busy ok! tak paham kenapa.... tapi hari2 membusy walaupun ada la jugak masa sembang2 borak2 kosong kan... tapi seriusl ada one day tu rasa macam tak bernapas langsung. penat. tiba2 tau dah rehat. tiba2 dah pukul 5.

sekejap je masa bejalan kalo banyak keje. cube kalo takde keje, perggghhhhh.....5 minit tu rasa dah macam setengah jam je punya lambat.

ada la minggu pertama ni aku balik kul 7 kan. then jumaat aku balik awal. 5.30ptg terus cabot... lepas tu mesti ada orang tanya "ko tak keje ke?"

balik awal orang tanya tak keje ke. kalo balik lambat orang pertikai balik keje lambat. tak paham aku..... sume kene tanya eh?

dah la jumaat aritu boss baru aku tak masuk ofis. kene langgar dek boss lama. boss baru ni tengah dok jalan dari gerai nak naik ofis. boss lama a.k.a sepet baru sampai naik superbike. dia bole main kona je laju pulak tu. dah langgar mamat ni tengah jalan kaki sampai jatuh pengsan. nasib takde luka2 apa kan...

tapi dah pengsan bawak la g hospital cek sbb kepala dia terhentak kat jalan jugak. and kena admitted satu malam untuk further cek kepala dia. sebab dia ada muntah2 bila sampai hospital tu. baik cek mana nak tau dalam2 ke kannn..... dah nanti tiba2 isnin ni datang tak kenal aku siapa dah, payah pulak! heeee......



0 LoveLoLLipop: