Lilypie Pregnancy tickers

January 12, 2011

sabtu-day-out


first thing first, kasi tepek dulu gambar Miss blog ni ok... kang lama dah aku tak letak gambar aku kat blog ni korang lupa pulak. so selang2 la kejap letak, kejap takyah letak. kang ari2 negnok muka aku pon naik muak ye?



and the pelakon2 cerita. watak2 dalam entry ini adalah Syak + Acheem. my besties time kat UKM. syak ni dah banyak kali dah korang tengok muka dia kat sini kan. Acheem ni je tak pernah letak muka dia rasanya. ;)

kami adalah sangat rapat. kemana selalu bertiga dulu. dalam UKM ke luar UKM ke, compom bertiga. tapi time 3rd year dah tak rapat sgt sebab masing2 busy. kali ni kita buat gahtering la konon nya.

Acheem diapaksa menjadi driver la as usual. dia dari gombak kena kutip kitorang. sorang kat B.Tun Hussien Onn, pastu sorang lagi kat B.Sri permaisuri. nasib kau la labu....



aku decide pukul berapa nak jumpa. syak kena decide tempat nak pegi mana. so kita ke curve la. harus sampai2 diroang ajak cari makanan dulu. depa lapaqqqq.... aku kenyang sebab baru lunch pukul 5 ptg camtu. keluar nya pukul 6.

so serbu la Dome. cong ceng cong ceng sembang2 gelak tengok menu sembang tengok menu balik sembang gelak baru order! fuhhhhh!




both of them had pasta. aku je makan wedges. kata dah kenyang kan. mmg tak bole masuk lagi dah. ada la 2 3 4 5 suap from them.


lepak sini pon sampai pukul 9++ dah.. then jalan2 sikit terus blurr na g mana lagi. sebab semua tak mau balik lagi. ye la... tak puas sembang kot....

so kita continue lagi sesi bersembang dan bergelak2kan...



0 LoveLoLLipop: