Lilypie Pregnancy tickers

January 31, 2011

weekend random..


just a simple summary. not a reall summary sebab ada nak buat entry jugak pasal me n my lovelytunics sleepover. itu cerita lain ok. cerita tunang pon stop jap la kat sini. tengok la kalo2 aku rajin nak tulis and upload gambar lagi aku cite k.. takpe la lompat sana sini pon kan... hehe....

friday terpaksa MC. sebab mata sebelah merah2.. like sakit mata tu. tapi actually doc cakap bukan sakit mata. just irritation je. tapi pedih2 and sentiasa berair je la. and sangattttttttttttttt tidak selesa. so aku pon tak pegi la ofis kan Jumaat tu.

then bila pegi klinik tengahari tu, bole pulak dapat doc yg macam harem tak bagi MC. siap aku kena mintak pulak. tanya kenapa nak MC bagai.aku cakap la saya ni keje pandang PC, nak tengok apa dengan mata berair ni. and saya masuk ofis pukul 8, sekarang dah pukul 12 kot doc if nak suruh i pegi ofis balik pon. silly! (sopan sikit dari buduss)

terus hilang mood time tu sebab doc pompuannssss yg kedekut itu. dengan kena tunggu almost sejam lagi tunggu siTunang datang balik amek kat klinik. dia pegi semayang Jumaat, me cannot drive. actually malas. suruh dia jugak anta bawak g klinik. so padah datang sebab lupa hari Jumaat lelaki kena g masjid...

naik lebam buntut duduk kat kerusi keras klinik tu. habis semua risalah kesihatan aku amek baca. trackpad BB pon macam nak rosak dah dok scroll sana sini. bosan punya pasal.


ni siTunang pegi memancing kat mana tah. area2 morib sana. i mean tengah laut la. tapi taktau tempat tu nama apa. he mms-ed me this pic while im having fun with my girlfriendssss. kecik2 je ikan yg diorang dapat. alasan sebab arus tak kuat so ikan tak datang. ntah betol ntah tak.

aku keluar dengan kawan perempuan aku, dia dengan kawan lelaki dia. so fair-and-square!



0 LoveLoLLipop: