Lilypie Pregnancy tickers

June 18, 2010

Friday yg menguji kesabaran...


sakit kaki!!!! penat berjalan kat exhibition tadi...plus melecet pulak jari kaki. lepas penat sume balik la ofis to do some paper work, ordering, replying email sume kan... sebenarnya tak nak stay lama2 sebab nanti kena kemas booth yg suoer messy tu aku rasa.

then timbul satu masalah yg betol buat aku macam nak makan orang. uuurrrggghhh!!! geram nye... geram dengan orang ni je la...bukan korang2 or orang2 sekeliling aku ok. kalo dia ada depan mata, sure kena tikam dengan aku nih...berkira sangat.

they are actually same like us, distributor. diorang dah mintak tolong aku, for free, takde aku kenakan bayaran ape2, no mark-up mark-up, tolong pon sebab untuk tolong macam kawan even aku langsung tak kenal diorang, dan diperkenalkan oleh Singap0re principal kitorang. so fine aku tolong. barang kitorang dah tolong belikan. tapi lepas sebulan baru bayar. kedekut.

but when barang dah sampai tempat diorang kat Thai*land nun, bole diorang tak nak bayar transportation charges and bill us balik. what the fish man... be profesional la.. u want the goods. we bought it for you. yes you paid for it but shortage of berapa ringgit tah. tapi we still release the goods. then bole tak they bill us back for the transportation!!!!

oooo em ge...! sungguh tak profesional. ko nak suh anta cepat, tapi nak by road kan. dah suh anta cepat tu, confirm aku suh bagi priority service. tapi skng ko macam2 pulak. we are not blaming our principal at all. kami marah dengan Thai*land makan lipas and cengkerik goreng tu...

serabut ok. penat cungap2 balik exhibition naik tangga jalan angkat catalog tak abes lagi, ko buat hal pulak.. diorang ni bukan customer kitorang. sama taraf macam kitorang, but it Thai*land.

sabar mira sabar. hari Jumaat nih. sabar.

0 LoveLoLLipop: