Lilypie Pregnancy tickers

June 7, 2010

his birthday celebration...


entry yang agak basi... oh bukan lagi agak basi, tapi memeang dah basi dah pon... lama jgak la. rasanya last two weeks kot... so takpe kite letak jugak at sini untuk dikenang bile aku dah tua2 nanti ok...

si BF buat his birthday celebration kecil2an je and invite rakan2 terdekat je kat somewhere in Sunway area... he is kinda excited that night... celebrate lambat skit from his actual date of birth la ni kirenye.. lambat lebih kurang 2 minggu jugak la...update kat blog pon lepas 2 minggu jugak. hehe....

juling - jeff - si BF

Lyta - Ijan - si BF

sebenarnya, time ni celebrate birthday awek si Ijan ni sekali, Lyta. buat sekaligus je kan senang...pastu datang ramai2... and harap maaf gambar terpaksa di oldies kan sebab muka memang busuk.. haha.. dengan asap2 minyak2 segala busuk abes muka... plus mata aku merah2 plak malam tu gara2 contact lense and asap rokok.

tau tak muka busuk macamane? aku pon tak tau nak explain camane... kire cam muke serabai la camtu...


and sesi memotong kek dimulakan... aku mmg tak nak makan kek.. nanti muntah sebab too much chocolate. so kite amek gambar je dengan kek...

me & Lyta


and group pic dulu sebelum balik.... tapi tak semua jugak yang ada dalam gambar ni...

ok habes dah entry ni... gila macam update tak ikhlas kan... bukan tak ikhlas, tapi mood tak menyenangkan. mmg ada mood nak update, tp time aku tulis2 ni, time ni jugak la perut meragam gastrik. choy!

0 LoveLoLLipop: