Lilypie Pregnancy tickers

June 30, 2010

durian oh durian


sorry lama tak update. too busy and too malas bila ada kat rumah nak buat entry. tv astro dan bola lebih menarik minat saya dari keletak keletak tekan keyboard lappy.

semalam punya hot*fm am crew cerita pasal durian kan. sekarang kat KL memang sangat bersepah durian2. tp takde la sampai bole kutip2 percuma kan. bersepah di gerai2 durian la of coz tepi2 jalan nun... kat Ipoh mama cakap, sekilo 7-8 ringgit. bapak mahal!

mula-mula, Topei BF si suzi my housemate ada beli durian dah. tp bawak datang ke rumah kami tengah2 malam. kata hari kerja kan konfem aku tido awal punya. tak makan la malam tu walaupon aku dikejut2 berkali2.. makan keesokan petangnya lepas blk keja. itu pon sebijik je...

2 hari lepas tu papa and mama datang KL tido rumah aku. and diorang nampak durian tepi jalan kat corner nak masuk condo aku tu. so malam tu ajak beli. siap bawak 3 bijik tupperware lagi turun bawah sebab nak suruh orang jual tu bukak siap2. nanti bawak naik lift orang tak suka pulak kan.

and the best part is kami makan2 dulu kat kedai tepi jalan tu. siap berulas2 lagi bukan seulas dua je. then sampai rumah ingat nak sambung makan, papa tego "eh, nanti la dulu".

ye la kan...makanan dinner pon tak abes hadam lagi, dah tambah makan durian kat gerai tu lagi, ni pulak nak terus makan lagi. memang pelahap!

itu kisah mama papa punya durian hari khamis malam. then jumaat malam pulak si BF bawak balik durian dari Melaka yang lagi super super super sedaaaaaaaapppppp!! gila la terbaik isi kuning cantek baek punya. hari sabtu pon sambung belasah lagi.

punya la pelahap durian kan sampai kereta aku pon 4 5 hari bau durian taknak hilang. kisahnya si BF guna kereta aku nak g anta durian kat umah kakak dia kat damansara. dah dekat sebotol air freshener aku sembur, baru arini nak ilang ha...

0 LoveLoLLipop: