Lilypie Pregnancy tickers

June 4, 2010

kalo korang la kan....


ok tengok gambar mula2 pon dah nampak kan ape benda??? ni lori sampah sebenarnye.. tapi bukan macam lori sampah yang angkut kat kawasan perumahan tu... ni macam yang besar2 punye tu..tapi angkut sampah la...

ni yang baru nak start cite, tadi tu intro pasal gambar diatas je. hehehe... kalo korang la kan, time kecik2 macam masih sekolah lagi, nak ke korang pegi and balik sekolah naik lori sampah??? cakap betol2... ni dari perspektif budak2 la...

mesti korang tak nak kan??? malu kan... nnt kena ejek ngan kawan2 kar skolah kan... sebab aku pon rasa mesti aku pikir macam tu if aku kena pi skolah naik lori sampah. ala, budak2 kecik kan.. mesti pikir macam tu. diorang tak pikir pon mak bapak susah cari duit ke ape kan.

aku cakap macam ni sebab aku pon penah susah dulu time kecik2... tau nak mintak itu ini je dari parents. and bila dah mintak tu, tergedik2 nak time2 tu jugak. tp kite tak tau kan diorang susah cari duit macam mane. sekarang ni je ok sikit berbanding dulu. maklumlah dulu semua kecik2 kan... nak minum susu la, pampers la, nestum la. sekarang sume sumbat nasi je..

actually, dalam lori sampah kat atas ni, ade sorang budah pakai baju sekolah. maybe baru blk sekolah ke sebab time ni macam lunch hour. agaknye bapak die la kot yang bawak lori ni, takkan jiran die pulak kan..

kesian je tengok muka budak dalam lori tu... ;(

0 LoveLoLLipop: